søndag 17. oktober 2010

Historie om proteinpulver


Her er en historie som en treningskar som liker å bruke tid på å se bedre ut. Ærlig sak. Det er utrolig mange som bruker trening til helsemessige årsaker, men de aller fleste ønsker å endre på eller forbedre sitt ytre. Og da er det en del ting som må til. Dette er også en historie om en fyr som daglig brukte proteinpulver til å bli større i vekst.

Det eg bruker nå er gaineren X-Plode. Den tar eg rett etter trening. Klart beste proteinpulveret.
Så bruker eg Krea-Bolic som eg kombinerer i lag med Alpha test booster, så 100% whey.
Tar den med en gang om morningen og rett etter trening.
Samme med Alpha test booster, 2 om morgen og 2 om kvelden/rett etter trening. Tar ikke sjangsen på å kjøre på med 12 piller Krea-Bolic for dagen, vet ikke hvordan magen vil reagere, så begynner sånn smått med den. (Alle er forskjellige på innsiden).

Men spiser nett den maten eg vil, spiser sunt og usunt, og kan ærlig si eg merker at eg allerede har trent en del.
Fisk, kylling og kjøtt er mye på menyen, samt salater. En del youghurt før trening, evnt sånn protein youghurt som er komt, metter bra før en gir jernet =D Får se fremover om noen av produktene er å anbefale til slutt.

Kan vertfall si med en gang at Golden root er å anbefale, de første dagene tok eg 4stk i 3 dager, 3 om morgen og 1 sånn noen timer før trening.
Så 1 dag pause (i går), og så er det 3 for dagen frem over. Da går du opp i vekt ved bruk av proteinpulver. Utrolig nyttig for deg som har planer om å gå opp i vekt.

Har sykt mye mer og bedre energi, holder ut mer, gir mer, sover som f... om nettene. Sover tungt og godt, blir mer uthvilt, har lettere for å våkne og. Utrolig bra!

Så den er merkbar etter bare noen dager. Er å anbefale, en kompis av meg sier nett det samme. Har en kompis til som vil ha å og prøve siden han er så trøtt å sånn om morningen. Han må da ta en ekstra dose med proteinpulver for å opprettholde treningssystemet sitt. Bruk proteinpulver til daglig, så skal du kjapt se at du får resultater.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar