søndag 17. oktober 2010

Proteinpulver til hverdagen


Som du sier her så er det helt sant. Men å spise samtidig som man skal ta protein og gainer er utrolig hardt, fordi de gir falsk metthet. Så du må bare lære å dele opp når du tar tilskuddet. Proteinpulver er et utrolig godt tilskudd som brukes av så og si folk fra hele verden. Om du er i tvil om hvilket tilskudd du bør ta i tillegg til vanlig mat; velg deg proteinpulver.

Det eg prøver på nå er for eks når eg står opp; 4 piller Krea-Bolic (kreatin) i tillegg til Alpha Test Booster - Protein - Frokost - Gainer.

Så rett før trening tar eg 1 piller Krea Alkalyn for å få mest mulig ut av kreatinen. Å ta 6 piller av Krea-Bolic rett før trening er umulig, magen blir full i vann og man vil derfor få en dårligere trening, spes ved trening av sit ups og den slags.

Så rett etter trening tar eg 6 piller til av Krea-Bolic (kreatin) - Protein - Middag og så Alpha Test Booster med en gang eg kommer hjem. Så tar eg ZMA 30 min før leggetid (ZMA = Zink, Magnesium og Vitamin B6).
ZMA gir og forbedre søvnkvalitet (Takk og lov for det, sover som en stein om natten, blir mer uthvilt da).

Gainere eg har prøvd er Proteinfabrikken sin: "Big Mass Gainer 3000g Jordbær". 2kg gikk rett ned og har ikke fått noe resultat, resten av 1kg står bare her.

X-Life sin Mulitpower X-plode 1,2kg, som koster faen meg gull. Fått LITT resultater men svæært lite. For eks bukser som før var passelig er nå enten for små eller litt trange, t-skjorter i størrelse M er for små eller "krympet".

Prøver nå ut X-life sin "MUSCLE UP Gainer 3kg". Smaker fy å faen så ikke prøv den om du ikke liker søtt sukker faenskap.
Tar 4 scoops og 5dl vann, melk er IKKE å anbefale. Nesten nett begynt på den, holdt på i 1 uke, så må gå litt lengre tid.

Alt i alt, så blir neste gainer Mammuth sin.
Har og lyst å prøve Muscletech sine nye proteiner. De har visst et utrolig godt proteinpulver som passer til deg som skal kjøre på med litt proteinpulver som tilskudd til maten.

Kreatin = Større muskler og mer styrke, og raskere bygging av muskler.
Gainer = Større kropp og mer muskler, mer kroppsbygning.
Protein = Raskere bygging av muskler.

ZMA = Bare en tilleggskost for Kreatin.
Alpha Test Booster = Tilleggskost for kreatin den og, men skal altså hjelpe kreatinen til å gi raskere respons.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar