fredag 15. oktober 2010

Får alle bra effekt av proteinpulver?



Den er vanskelig å si noe om. På treningsforumer leser jeg om folk som bruker dette og sier at det er rene magien. Jeg har ikke fått dette inntrykket. Mange sliter jo selvfølgelig med dette å få resultater av proteinpulver, så alle får ikke lik effekt.

Jeg har brukt Zeus Test Booster i omtrent 25 dager nå. Tar to piller etter frokost, og to piller etter middag. Med andre ord vanlig dose proteinpulver.
Jeg føler meg verken sterkere, mindre sliten eller mer pumped.
Jeg skriver en treningsdagbok, og jeg får fast bedre resultater, men dette gjorde jeg FØR jeg begynte på Zeus også.

Kanskje jeg hadde nok testosteron i kroppen fra før av, så effekten kan variere fra person til person... bare ikke få for høye forhåpninger. Kjøp deg et høykvalitets proteinpulver dersom du skal kjøpe et - og så få effekt ut av det. Ikke tro at du kan kjøpe hva som helst og øke masse i vekt og legge på deg muskler. For sånt skjer faktisk ikke over natta.

Alle får ikke bra effekt av proteinpulver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar