søndag 16. januar 2011

Hvordan legge på seg med proteinpulver?


Hvordan kan du legge på deg med proteinpulver?

Trening + proteinpulver = sant. Noe som betyr at du må trene for at proteinpulveret skal ta skikkelig form når du bruker det. Dessverre er det ikke slik at det er "bare bare" å gå opp i vekt - du må faktisk jobbe veldig mye for det. Selv om du bruker proteinpulver.

det handler bare om å presse i seg mat fra morgen til kveld, og pass på at du aldri går sulten. Det er faktisk det dummeste du kan gjøre om du skal opp i vekt.

. Tviler på at du spiser mye og jevnt. Vil påstå at jeg vet endel om dette da jeg ikke trente før og var en sånn person som kunne spise alt mulig uten å legge på meg. Realiteten var en helt annen, spiste knapt når jeg satt foran PCen i timesvis og det er det ikke rart at det går bra å spise to burgere til middag.

Nå trener jeg 5-6 ganger i uka og spiser jevnt og bra. Har gått stabilt opp i vekt. Det jeg er gjort er å spise jevnt, proteinshake og masse vektløfting.

Skriv ned hva du spiser på en uke så vil du nok se at det ikker er like mange kalorier som du tror. Man skal spise sinnssykt mye for å legge på seg hvis man har forbrenningen i orden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar