lørdag 15. januar 2011

Proteinpulveret som jeg anbefaler



Personlig så har jeg blitt en veldig stor fan av Gaspari Nutrition sine produkter. Og har hørt ganske mye positivt om REAL MASS fra Gaspari Nutrition når det kommer til gaining.
Proteinpulveret som jeg anbefaler er i hvert fall REAL Mass.

Det meste du får tak i Norge er som regelt ikke like effektivt som det du får i for eks. Sverige. Med tanke på restriksjoner her i Norge. Slik som jeg brukte noe som het Mitotropin fra GN som ikke er lov i Norge grunnet koffein og taurin innholdet.

Og om du vil gå opp i vekt så må du ikke glemme at det viktigste er hva du spiser. Du må ha et kalorioverskudd og du må spise mer enn vanlig. Ting jeg kan anbefale og spise er: havregryn, poteter, ris, pasta, kylling, fisk også eventuelt en protein shake til et mellom måltid. Ikke glem at du bør ha i deg 1,5-2,5g protein x din kroppsvekt.

Om du driver med skole og trening så holder 2g x din kroppsvekt, men om du driver med hard fysisk arbeid som snekker eller noe lignende fysisk arbeid som krever litt i tillegg til at du trener så ville jeg nok tatt 2,5g x din kroppsvekt.

Og når det kommer til kreatin biten så kan jeg si at jeg har brukt kreatin i mange år selv, grunnet den dokumenterte effekten, men personlig så kan jeg si at jeg ikke føler noe spesielt effekt av det. Der imot en energi booster som Horsepower/No-Xplode eller best av alt No-Shotgun gir deg en boost som nesten føles ut som en rus. Men dette er da noe du må kjøpe i Sverige eller bestille over nettet (bestilling over nettet kan føre til at den blir tatt i tollen).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar