fredag 24. oktober 2014

Er dette bivirkninger fra proteinpulver?


Spørsmål:

Hei ..... Jeg har et viktig spørsmål.

Jeg har brukt Whey proteinpulver i fire måneder samt fiskeolje og kreatin de siste tre månedene. Og i starten fungerte det helt fint uten noen problemer.

Men nå har det vært noen irriterende røde flekker som har begynt å vise seg på huden min, og de klør noe så ekstremt...jeg vet ikke hva jeg skal sammenlikne det med, men vannkopper er kanskje det nærmeste jeg kommer.

Tror du dette er på grunn av kosttilskuddet? Og i så fall; er det på grunn av proteinpulveret?

Merk: Jeg har ingen allergi mot kjøtt, melk, egg eller fisk.
Merk: Jeg har besøkt en lege og han ga meg noen piller og salve, men disse fungerte bare sånn halvveis.

Svar:


Det har i hvert fall ingenting med proteinet å gjøre. Da ville du jo fått det av helt vanlige matvarer også som du har spist gjennom hele livet ditt.

Mitt råd vil være å gå til legen og høre hva som kan være galt eventuelt spørre om du kan få en sterkere salve/andre medisiner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar