fredag 20. juni 2014

Treningsformen er god

Treningsformen bedre enn noensinne

Har nettopp hatt en liten pause i treningen på grunn av at jeg har hostet veldig mye (viste seg å være lungebetennelse - alt fikset nå), men nå som jeg er klar igjen har jeg merket at jeg er i svært god treningsform.
Foto: Gymgrossisten


Spiser mer enn tidligere, trener mer enn tidligere og løfter utrolig mye mer enn det jeg gjorde før jeg ble syk.

Egentlig tror jeg at grunnen til at jeg gjør det såpass bra per dags dato er sammensatt av flere ting, men det er ikke noe tvil om at kosttilskudd har vært med på å hjelpe meg dit jeg er i dag. Jeg merker rett og slett at jeg får mye mer energi når jeg får i meg litt ekstra protein til å starte dagen med.

Så nå er det bare å kjøre på med "Pain & gain" og håpe at treningsformen holder seg såpass stabil som det den har gjort de siste ukene - da er det lite eller ingenting som kan stoppe meg med progresjonen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar