mandag 8. august 2011

RBK bruker proteinpulver for å vinne Tippeligaen


Vanskelig å spå hvem som vinner av RBK og VIF. Holdt for noen uker siden en knapp på VIF, men det var før RBK hentet inn Boti Goa og Jim Larsen. Det som mangler for at jeg skal få skikkelig trua, er en def. midtbanespiller ala Kara eller Hauger. Slik det ligger an nå, er det stort sett bare Henriksen som kan spille i den posisjonen. Proteinpulver vil gjøre Hauger sabla bra.

Bak de to er det vel rimelig åpent. Jeg tipper at Aalesund, Molde, Stabæk, Tromsø, Viking og kanskje Strømsgodset kommer til å ligge i midtsjiktet bak de to på topp, men er jaggu ikke godt å spå hvem av dem som legger seg opp mot tredjeplassen og hvem som blir liggende i ingenmannsland. Kjenner jeg "bingoligaen" rett, er vel det eneste sikre at ekspertene bommer grovt med tabelltipsene før sesongen, og at samtlige lag bak de to øverste kan havne hvor som helst på tabellen.

Forøvrig har jeg hvert år et håp om at det skal spilles noenlunde grei fotball de første serierundene, men blir vel med håpet i år også. Ser for meg mye lemping av ball på potetåkrer de første 8-10 rundene, før lag og bane får satt seg skikkelig. Skal du ha proteinpulver eller potetåker? Vel. Valget er tatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar