fredag 16. august 2013

Proteinbar: Kjøp det på nett!

Proteinbar - kjøp det på nett

Jeg har selv alltid vært en tilhenger av proteinrike drikker, sjokolader og øvrig mat i forhold til trening. Og grunnen til det er at jeg er en 23 år gammel fyr som rett og slett har innsett at det hjelper noe så utrolig på å bygge muskler.

Helt fra jeg startet med styrketrening har jeg prøvd perioder med og uten proteinbarer. Og jeg har lært to ting av det:

1. At man øker jevnere og bedre med proteinbarer enn uten.
2. At det er billigere å kjøpe på nett enn i butikk.

Jeg har spart mye penger opp gjennom årene på å kjøpe diverse treningsprodukter på nett, og flere skal det bli. Grunnen til at jeg sparer mye er som regel fordi jeg går etter tilbud - og akkurat når det kommer til proteinbarer (ikke proteinpulver), så har de fleste sånn ca like stor effekt og lik proteinmasse.

To nettbutikker jeg vil anbefale:


- Gymgrossisten.
(sjekk link)

Alltid vært en ledende nettbutikk innenfor segmentet og rundt 70-80 % av alle kjøp jeg gjør på nettet kommer faktisk fra denne nettbutikken. Kjapp levering, hyggelig kundeservice og lave priser. I tillegg kjører de også en hel masse tilbud på proteinbarer.

- Proteinfabrikken.
(sjekk link)

En lillebror som kommer litt i skyggen av Gymgrossisten, men som likefullt sender ut varene i et respektabelt tempo. Kanskje litt mindre tilbud å skimte på proteinbarer, men det er verdt å ta en tur innom om du skal kjøpe noe.

Det som er irriterende er at du må lage deg en bruker for å få kjøpt noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar